Saturday, February 06, 2010

Gambar Besar, Gambar Lagi Besar

Sangat gembira bila dapat tau rahsia membesarkan gambar. Thanks to Nas sebab kasi aku ilmu baru hari ni dan sebab memberitahu rahsia membesarkan gambar kepada semua orang. Yelah, berkongsi ilmu tu kan bagus. :P So, kalau korang nak tau rahsianya, pergi kat entri Nas ataupun terus pergi ke source asalnya. Selamat mencuba!

Gambar Besar


Gambar Lagi Besar


by,
Aimi A.Z yang sangat suka bila semua gambar dah jadi besar. Senang sikit nak tengok!

3 comments:

Nas said...

ahaha!abeh sume gamba pon ko dah besarkan kat blog ko nih..
mmg dah lame dh cari cmne nak besarkan gambar ni.pelik2 tgk gamba org.pastu, memang tebayang blog ko yang aku tepakse mengecikkan mate aku sbb nak sgt tgk gamba2 ko.ngan blog akak aku yang dia suka sgt tarik2 gamba bg besar.abes pecah2 gambar.hehe..

best2 bile dah tau=p

Aimi A.Z said...

Itulah pasal nye. memang best bile tau. btw, awal gile ko bangun weh? terus bukak blog plak?

*same cam aku*

ngehngeh

RosmanHashimy said...

bak kata iklan maggie... "BESARRRR PUNYAAA!!!!!"

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin