Tuesday, February 02, 2010

Kisah 3: Ipoh oh Ipoh!

(Kisah ini adalah salah satu daripada kisah kepulangan Aimi ke Ipoh)

Setelah selesai wedding di Town Hall, Ipoh, kami pun melintas jalan untuk melawat-lawat kawasan Stesen Keretapi. Bila bergambar dan bergambar, baru aku perasan tentang perasaan aku berada di Ipoh yang telah lama dilupakan. Perasaan yang aku rasa bila berada di Putrajaya. Perasaan seperti di kampung halaman. Wahh! Mesti ramai yang nak menabur komen. Silalah komen tentang saya yang tak mengenang budi ni. Yang tak mengenang Ipoh sebagai kampung halaman sebaliknya mengaku Putrajaya sebagai tanah air. Ish3x...Apa nak jadi ni Aimi oi.


Tapi kan, bila tangkap-tangkap gambar ni rasa macam kat Putrajaya gak, macam kat depan Palace of Justice. Boleh tak? :0


by,
Aimi A.Z yang yakin orang Ipoh tak ramai yang ada gambar depan Town Hall dengan Stesen Keretapi macam aku ni...

2 comments:

Sara AZ said...

satu pencapaian bergmbr di bandaraya Ipoh. cayalah!!! wawa umur hmpir 15thn dah ade gmbr. aku yg 26thn++, dilahirkan dan dibesarkan di ipoh ni pun tkde gmbr

Aimi A.Z said...

Tulah ko, best kan gambar kitorang. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin