Tuesday, February 02, 2010

Kisah 4: 24 jam bersama Wawa?

(Kisah ini adalah salah satu daripada kisah kepulangan Aimi ke Ipoh)

Tengok tajuk macam dah seram je. "Apasal pulak nak kene 24 jam bersama Wawa?" Tamau aku. Hahahaha.... Dekat Ipoh, ada satu kedai seakan-akan Seven Eleven, bernama WAWA. Apa jenis orang la yang akan menamakan kedainya Wawa? Mesti orang yang bernama Wawa jugak. Hahahahaha... So dah asyik berulang alik kat depan kedai tu, tak best pulak rasanya tak suruh Wawa berpossing kat depan kedai dia sendiri. So, inilah hasilnya;

Agak berjaya aku buat muka "Tamau" tu walaupun banyak mata yang tengah memandang

Wawa bersama 'kedai'nya


Eleh, kunon cam tamau, tapi tayang gak gigi kau tuh. Menyampah aku. :P


by,
Aimi A.Z yang ada lagi satu kisah yang mau dikisahkan...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin