Wednesday, March 17, 2010

Biar Pecah di Perut...

Biasa dengar kan perumpamaan ni;

Biar pecah di perut, jangan pecah dimulut!

Rupa-rupanya tu lah rahsia "perut"ku. Akibat banyak sangat yang pecah di perut tu lah "perut" aku jadi macam ni tu. Ish3x. Jom salahkan orang yang cipta perumpamaan tu. dan definitely jom salahkan semua orang yang suruh aku simpan rahsia diorang.

Tengoklah "perut"ku yang tak terkawal tu. Ish3x...



by,
Aimi A.Z yang terfikir kalau sekarang aku pecahkan rahsia tu di mulut, agak-agaknya kempis balik tak perut aku? Hahahahahaha...

2 comments:

nOniE said...

banyak simpan rahsia ke mie???
klu pecah rahsia tue boleh jadikan perut ko flat..apa kata cite kat aku...hik

Aimi A.Z said...

hahahahhaha....tulah, kalo boleh nnak gak. masalahnye takleh. kalo boleh, senang je kan? :P takyah g gym. muehehehehehe

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin