Thursday, March 11, 2010

My Very First Nuffnang Cheque


Gembiranya rasa di hati bila mendapat cek dari Nuffnang. Terasa usaha gigih berblogging (gigih ke?) mendatangkan hasil. Walaupun tak lah banyak pun, tapi bolehlah dari takde, kan? Sape nak kasi duit free, oi... Aku start berjinak-jinak dengan Nuffnang on 22th July 2008, dah nak hampir 2 tahun dah semenjak dari hari tu jugak dalam 200++ entri yang telah ditulis. Kira average per entri aku dapatlah 50sen (ataupun kurang). Hahahahaha. Takpe2, bukan senang nak menjadi blogger yang berjaya. Tambah-tambah lagi bila asyik berblogging pasal diri sendiri macam aku ni. Hehehe... Dapat 50sen per entri tu pun dah kira bersyukur.

Jadi kawan-kawan, mari kita teruskan usaha ikut jejak langkah mereka yang dapat RM1500++ sebulan dengan berblogging. Chaiyo3x.... dan kepada kawan-kawan yang lain, jangan lupa klik iklan-iklan yang ada tu ye? Dapat duit lagi bolehlah aku belanja teh ais. :P

Oh, dan terima kasihlah korang-korang sudi baca dan sekaligus menaikkan lagi trafik blog ini. Tanpa anda, siapalah saya.


by,
Aimi A.Z yang rasa semangat untuk berblogging bila berblogging nampak membuahkan hasil...

4 comments:

Nas said...

wahhhh!!!hebat2!!\0/tahniah aimi\0/
nuffnang aku yang duitnye tak bergerak-gerak pun..dan yang lebih hebat..asal blog aku dah lame tak ade iklan..musykil-musykil..

Aimi A.Z said...

Thanks! Hahahaha.... kekadang die mmg berlagak tu die tamau letak iklan kat blog kite. Hahahahahaha. tu yang aku pun lame baru nak dapat duitnye. :P

nOniE said...

ye...dapat makan free..aimi belanja..seronok bangat!!!!

Aimi A.Z said...

eh, ye ke noni? sapelah aimi yang belanje ko tuh ye? Hahahahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin