Thursday, April 08, 2010

Another RM20 this week!

Kesinambungan daripada Facebook status ku sebentar tadi. Inilah cerita sebenarnya. Aku dapat RM20 minggu ini untuk entri ini. dan RM20 minggu lepas-lepas untuk entri ini. Walaupun kadang-kadang terasa RM20 tu adalah suatu nilai yang kecil, tapi bila difikir-fikirkan balik, siapalah nak kasi RM20 kat ko setiap minggu? Tambah pulak diperoleh hasil daripada usaha ko berblogging. Lagi terasa duit tu sangat berbaloi. So, kawan-kawan siapa yang nak join aku dapat RM20 setiap minggu, jomlah pergi Project Alpha. dan bacalah sendiri ye? Malas nak terangkan. dan harap maklum. Ini bukan Program MLM or business or what-so-ever. dan aku tak dapat komision pun buat promosi kat korang ni, cuma kurangkan peluang aku nak dapat RM20 je, tapi benda baik, eloklah dikongsi kan? Lagipun, aku kan baik, tak kedekut, comel pulak tu. Hahahahahaha....

Oh, dan ini. Aku baru perasan yang banyak sangat iklan kat blog aku sekarang ni. Sangat-sangat best sebab earnings naik dengan sangat cepat dan begitu juga dengan total visitors. Wah2... kena memperbaiki mutu penulisan supaya menjadi blogger yang berjaya. Chaiyo3x! Selamat berblogging!

Aku selalu tengok orang rahsiakan "Amount" yang diperolehi, so aku pun rahsiakanlah walaupun aku taktau kenapa kena rahsia. *wink*


by,
Aimi A.Z yang mengharapkan akan rajin berblogging supaya dapat meningkatkan traffiic...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin