Friday, April 09, 2010

Bila Mak Korang Berteknologi Tinggi...

Bila korang active berfacebook, dia pun sibuk-sibuk nak tau apa yang korang tulis kat Facebook. Dah tau apa yang korang tulis, siap boleh comment dan complaint pulak tu.

Lepas tu dah pandai nak "mengadu domba" kat Facebook. Semua hal mesti mau mengadu. Bila anak sambut birthday yang ke-15 mengadu...

Bila MC mengadu.... and pandai pulak tu iklankan rumah sewa kat Facebook. Bila dah dapat penyewa pun kat mana lagi tempatnya nak mengadu selain dari kat Facebook. Haih, mak sapelah ni...

Kalau setakat nak comment gambar sendiri tu jangan cakaplah. Memang dah terror bebenor! Lepas tu sangat excited bila ada yang comment jugak.

Kepandaian terbaru. Baru je beberapa jam lepas. Sudah pandai kasi Wall-to-Wall kepada bapakku. Wahh.... Pandainye...


Nasiblah, dunia teknologi ni dah takde rahsia. Aku nak kembali ke zaman tulis diarylah. Senang. Takde siapa tau apa yang aku tulis. Adik-adik aku baik-baik belaka kannn?, tak baca nye diary aku. Aku je suka baca diary KakLala masa kecik-kecik dulu. Muahahahaha....


by,
Aimi A.Z yang sekarang nak mengadu kat Twitter la bila ada rahsia sebab mak aku tak pandai guna Twitter lagi. Bijak-bijak...

4 comments:

.nina.z. said...

sempoi aah mak ko~ :p

Aimi A.Z said...

Tapi tulah, dah susah nak berahsia. Semua pun dia tau. Hahahaha

norhafiza said...

bagusla tu cik aimi..haha..diary ape weh?y ko sibuk tulis tiap2 ari tu ke?haha..tumpang baceee..

Aimi A.Z said...

Ceh! tu aku tulih cerpen la. muahahahahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin