Saturday, May 01, 2010

Akhirnya~

Akhirnya aku dah melaksanakan tanggungjawab aku sebagai seorang yang bertanggungjawab. Walaupun tak tahu apa akibat daripada tindakan aku itu. Cuma harapnya apa yang aku buat akan menjerumus ke arah kebaikan. Sungguh, tak ada niat nak memburukkan keadaan mahupun mengaibkan orang, cuma mahu mempertengahkan isu supaya hal-hal lebih buruk tidak berlaku. Dan semoga kita semua tergolong dalam golongan orang-orang yang diredhai Allah. Amin.

Gambar sekadar hiasan



by,
Aimi A.Z yang tunggu je apa akan jadi lepas ni sebab terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata? Ha, jawablah sendiri...

6 comments:

nOniE said...

aimi nie mesti benda yang ko rahsiakan dari ku since tahun lepas tue ya....hik

Aimi A.Z said...

Ha, bukan setakat dari tahun lepas, rahsiakan buat selama-lamanya. hahahahaha

Anonymous said...

huh? hah? heh? hih? hoh?

Aimi A.Z said...

Apekah? Siapakah?

fawghah said...

aku larrr...

Aimi A.Z said...

la, ingat kot sape. ko jgn jadi anonymous kat entri2 camni. sakit jantung oi!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin