Thursday, May 20, 2010

Football=Adidas?

Mana punya equation lah yang mengatakan Football=Adidas? Selamber je nak cakap Football=Adidas. Apasal tak Football=Nike ke, Football=Puma ke. Kenapa nak samakan juga Football=Adidas? Ish, ish, ish. Eh, aku dah tau sebab apa, sebab sponsor untuk Project Alpha adalah Adidas dan bukan jenama-jenama yang lain.

Jadi, saya telah menggoogle tentang mereka di dalam industry bola sepak yang menggunakan Adidas dan end up with this;

Argentina

Eh, Argentina lagi? Go, go Argentina. Semakin dekat dengan hati aku ni Argentina. Bolehlah aku terus menyokong Argentina sehingga ke Final. Sebab satu minggu sampai dua post membabitkan Argentina. Ini boleh dikatakan jodoh ni. dan setelah menggoogle dengan lebih lanjut aku menjumpai ini;

Liverpool

Peminat-peminat pasukan lain jangan lah marah. Aku bukanlah sokong Liverpool je, dah Liverpool ni menggunakan Adidas, maka adalah gambar Liverpool kat sini. Ha, tulah Manchester United pakai Nike, kalau tak, lama dah aku famouskan MU kat blog aku yang tak berapa nak famous ni.

Kesimpulannya, football memang sangat berkait rapat dengan Adidas sebab Adidas suka mensponsor footballer. 



Jangan lupa layan Project alpha Season 2;







by,
Aimi A.Z yang mengakhiri blogpost ini dengan, "Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. The Project Alpha bloggers will be at the Adidas Pure Game Ole KO event on Friday (May 21), from 7.30pm-8.30pm. Catch them in action!"

1 comment:

julie^beth said...

i like adidas!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin