Sunday, May 09, 2010

Hari untuk Umi

Apa specialnya hari ibu ni? Kenapa adanya Hari Ibu dan Hari Bapa tapi tak ada pula Hari Anak? Ini tidak adil dan boleh mendatangkan kemarahan. ngeh ngeh~ Ok, ok. Aku dah faham! Mungkin sebab semua manusia adalah anak tetapi tak semua manusia adalah ibu dan bapa. And that's why being a mother and a father kinda special and we have to celebrate it once in a year.

Untuk Umi, yang memang pembaca setia blog ni, Selamat Hari Ibu. Thanks for being here for us and thanks for being our mum. And since today is "your" day, then we'll let you do everything for us. Bermula dari makan pagi, then lunch and also dinner. Kalau ada hi-tea and supper lagi bagus. Hee~ Oh, apa-apa pun we always you. :P

Umi bersama anak-anaknya. Tapi, apasal macam tercicir 2 orang je?


...dan kepada semua yang bakal bergelar ibu juga diucapkan Selamat Hari Ibu. Especially to Irma Asyura Ahmad. Apa anak ko kasi Hari Ibu ni? Tendangan manja dari dalam perut ke? Hahaha... Takpe, mintak bapa kepada anak ko tu hadiah. Sure dapat punya! :P

Syu, kagum tak aku ada gambar ko "pregnant" masa tahun 2006 dulu?


by
Aimi A.Z yang mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua yang bergelar ibu...

3 comments:

syura said...

haha..xlarat aku gelak tgk gmbo ni and ade 'peristiwa' tu. sorry aimi, aku pon gelak kt ko same. neway, THANKS wish aku, huhu..sedey plak, mmg pengorbanan sang ibu sgt besar dr umur janin ni 1hari sampai le ke besar rsnye..tp stakat aku ni, mmg kdg2 xlarat nk layan perut ni.ni blom besar lg perut yg mcm dlm gmbo tu..haha..baby ni xreti tendang lg la, br 3cm je.

syura said...

lupe lak...cantek ko posing..nice glasses ;p

Aimi A.Z said...

Hahahhaha. ko tau? Kaklala terkejut gile tengok gambar ko tu. die cakap, "BESARNYE PERUT SYURA WEH!" hahahahaha. tulah aku cakap, tgklah tahun. tu kan tahun 2006. tuh gambar pregnant tipu tu. Hahahahaha

and aku mmg pandai posing, tapi ko tak tengok spek ihsan lagi. lagi besar. muahahahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin