Tuesday, May 04, 2010

Jom Karaoke!

Ish, apasal tiba-tiba terasa nak berkaraoke dan melalak ni? Jom korang, kita nyanyi. Kat Alamanda baru RM1.50 per lagu. Nyanyi satu dua lagu cukuplah. Hee~

Lagu apalah yang aku bersemangat sangat nyanyi ni? Ish3x...


Nota kaki: Eh, Aspalela & Irma, ingat tak lagu kita berkaraoke di Ole-ole? Jom, lepas gian! :P


by,
Aimi A.Z yang tak apesal tah nak berkaraoke pulak malam-malam ni...

9 comments:

a.k.a. apot said...

haah..nampak sangat bersemangat ok..

nOniE said...

jom..lepas aku abis peksa....

Aimi A.Z said...

tulah, bersemangat waja. mesti lagu rock kapak. muahahahaha...

jom non. mane?

syura said...

jom..jom..biar baby dlm perut ni hiburan sket..haha...semangat aku tgk ko nyanyi..lagu dulu ke?hehe.. mane?

Aimi A.Z said...

hahaha. tah lagu pe tah masa ni. ha, jom menghiburkan baby ko.. eh, patutnye hiburkan dengan ayat2 quran, bukan ngan hiburan camnihlah. rosak nnt. hahaha

syura said...

takpe sket je...bkn slalu..haha...

nOniE said...

apa mau jadi syura...baby nant jadi mcm kitaorg,ko xkesah ke..hahaha

aimi...alamanda..wangsa walk pun ada.hhahhaha

syura said...

ala...wangsa walk la..aku xleh travel jauh2..tp wangsa walk tu bape riban?

Aimi A.Z said...

Owh, yelah. Noni plan!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin