Saturday, May 01, 2010

Lagi-lagi Blog

Nak kata addicted tulis blog tu taklah tapi saje je suka nak buat blog baru. Kali ini blog mengenai makanan. Kalau Nas buat blog pasal makanan yang dia makan, aku pulak buat blog pasal makanan yang aku masak. Bukanlah sebab Nas ada blog  makanan aku pun nak ada blog makanan, tapi sebab memang dah lama aku nak buat blog resipi ni. Cuma rasa macam bukan banyak sangat pun resipi yang aku cuba tapi bolehlah dari takde kan? Lagipun kira ni buku resipi aku online la. Kalau aku nak refer nanti pun senang. Kadang-kadang tak ingat pun apa resipi yang pernah dicuba. ngeh ngeh~

Jadi, inilah dia banner untuk blog baru itu. Hanya gambar-gambar ni je yang ada dalam komputer ini so terpaksa terima seadanya. Lain masa kalau rajin aku tukar lah banner ye? Kalau rajin...

Silalah melawat ye? Oh, jangan lupa jadi follower sekali :P


Eh, lagi satu sila abaikan penggunaan "saya" di dalam blog tu. Sebab kunon-kunon nanti ramai makcik pakcik datang melawat jadi takkan nak bahasakan diri "aku" pulak. Muahahahaaha... Bajet adalah orang nak melawat tu? Aimi, aimi.... (sambil geleng-geleng kepala dengan kerenah sendiri)

Jadi silalah melawat Aimi's Delicious Recipes di http://aimi-resipi.blogspot.com


by,
Aimi A.Z yang bajet cool lah sebab dah ada "aimi-az", "aimi-textile" dan "aimi-resipi". Lepas ni "aimi" apa pulak?

4 comments:

nOniE said...

aimi-kawin-kawin!!!bleh??

Aimi A.Z said...

ceh! banyaklah ko. tapi, tadi aku terfikir gak. hahahahahahahah

khadijah.saiful said...

aimi-kahwin, aimi-baby, aimi-motherhood
wahhhh hehe

Aimi A.Z said...

Hahhaha... banyak nye.... ke mase tuh dah tak rajin? ngee~

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin