Thursday, May 06, 2010

Niat Tak Menghalalkan Cara

Apa pandangan korang bila kerajaan berkira-kira nak bagi lesen pertaruhan untuk Piala Dunia? Siapa yang tak tahu apa benda mengarut yang aku cakap ni sila pergi Utusan Malaysia or klik je sini. Memanglah niatnya baik such as; taknak kasi pertaruhan haram berleluasa dan boleh menggunakan hasil pertaruhan untuk membangunkan sukan di Malaysia, tapi dah namanya pun bertaruh tu haram, so haram jugaklah, kan?




Tapi entahlah, nak cakap lebih-lebih pun susah. Dahlah sekarang banyak isu pasal blogger yang tak menghormati sensitiviti rakyat di Malaysia, kang tak pasal-pasal aku ter"famous" pulak. Taknaklah aku publisiti murahan macam tu. So korang pun kalau nak komen berlapik sikit ye? Hehe....


by,
Aimi A.Z yang takut nak komen lebih-lebih pasal isu semasa macam ni...

1 comment:

nOniE said...

sokong YB Aimi!!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin