Wednesday, May 26, 2010

Pelita untuk Noni

Selain lagu Kebahagiaan Dalam Perpisahan nyanyian Shahir, aku tengah gilakan lagu Pelita. Aku rasa bersemangat bila dengar lagi ni sampai terasa aku tak akan menyerah kalah, walau apa pun keadaannya. dan aku mendedikasikan lagu ini kepada Noni yang tengah down tu. Walaupun aku belum tau apa masalah ko, ko dengar lah lagu ni. Semoga akan menaikkan semangat ko dan semoga ko takkan menyerah kalah walau apa pun yang terjadi. Takpe, aku kan ade. :P




Verse_1
Tak pernah sesaat daku meragui
apa yang telah daku temui
slama ini,

Verse_2
Tak pernah sesaat daku menyesali,
apa yang telah aku nikmati,
apa ku alami,
selagi hayat di kandung badan,

Korus:
Takkan ku menyerah kalah,
walau mimpi ku musnah,
harapan ku hancur,
sayapku patah,
kan ku pancarkan cahaya,
seperti pelita ke serata dunia,
yang gelap gelita
sehingga hembusan nafas
yang terakhir.

Verse_3
tak pernah sesaat ku mencurigai,
apa yg telah aku kecapi,
setakat ini,

Verse_4
tiba saatnya kan ku tangisi,
pada yang pergi, takkan kembali
Kembali lagi,

ulang Korus.

Bridge:
Selagi jasadku belum terkubur!
Selagi tubuhku, belum ditimpa uzur!
pantang datuk nenek moyangku,
Berundur!

Ulang Korus x 2

Akan Ku Pancar Cahaya Seperti Pelita,
Ke Serata Dunia,
Seperti Cahaya……

Jangan risau Noni, aku akan sentiasa jadi pelita untuk ko. *wink*


by,
Aimi A.Z yang mesti kena kutuk dengan Noni dan kawan-kawan yang lain akibat kepoyoan yang melampau...

3 comments:

nOniE said...

tima kaseh aimi!!!

Aimi A.Z said...

:P

Anonymous said...

tiada siapa yg kutuk ko aimi.. ko sendiri yg terasa ko poyo sebenarnyer... hahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin