Sunday, May 16, 2010

Selepas AdaMaya adalah AiMika

Bersempena dengan entri Wawa; Watak Adamaya, aku pun join sekaki la buat kuiz tu. Saje je nak tau aku ni siapa pula dalam Adamaya tu. Dalam hati, memang tamaulah dapat Sarah macam Wawa sebab Sarah tu kuat membebel dan tak boleh simpan rahsia (it's-so-Wawa), dan hasilnya aku adalah Mika. and here is the description;
 

Mula-mula aku nak tanya soalan macam ni kat kawan-kawan aku "Korang rasa betul ke apa yang kuiz ni cakap?" Tapi aku tukar fikiran, tamau tanya sebab aku dah tau jawapannya; betullah apa yang kuiz tu cakap. Memang best kan dapat kawan macam aku? Kan, kan, kan.....? Ngeh ngeh


by,
Aimi A.Z yang nak buat sambungan AdaMaya---> AiMika. Best, best!

5 comments:

nOniE said...

sangat poyo!!!tapi boleh la diterima pakai!!!

syura said...

"kau dah cukup bahagia tgk org yg kau cinta bahagia"....eemmm....

Aimi A.Z said...

hahahahahaha. ala syu, part tu belum diketahui lagi kebenarannya... :P tapi, taklah aku macam si Dani tu.

Aimi A.Z said...

eh noni. ko setuju aku best ye? :P *nangis*

nOniE said...

xla best mana..biasa je..hahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin