Friday, May 07, 2010

Si Budak Setan?

Maaflah kalau tajuk di atas berbunyi agak kasar. Tapi inilah yang aku nak cerita. Aku tak sabar nak tengok cerita Lagenda Budak Setan. Bukan sebab pelakon dia or anything tapi sebab aku memang baca novel ni masa zaman gila-gila remaja dulu. Gila ke? Tapi, dah agak lupa dah jalan ceritanya dari mula sampai habis, so nak kena baca balik novel dia sebelum pergi tengok wayang. Barulah feel~ Wah, tak sabar!



Nota kaki. Wawa tak sabar tengok cerita ni sebab Farid Kamil je. Nak harapkan Wawa baca novel tebal-tebal macam ni? Kirim salam jelah~


by,
Aimi A.Z yang tunggu je siapa nak belanja tengok cerita ni. Tapi takpe, takde orang belanja pun aku pergi jugak...

2 comments:

syura said...

ye aimi...aku pon xsaba nk tgk kenakalan budak2 tu yg asyik kenakan org..

Aimi A.Z said...

ha, tulah kan. selama ni imagine sendiri je. ni dah ada org tolong imaginekan. tengoklah apa yg jadi bila org imaginekan. ngehngeh

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin