Monday, May 17, 2010

Who Will Win the World Cup?

Setelah sekian lama aku menyepi dari menyertai Project Alpha, maka hari ini aku menyambung balik perjuangan untuk mendapatkan RM20 setiap minggu. Tambah-tambah lagi sebab jealous dengan Yan sebab duit Nuffnang dia dah melebihi aku. Ceh! Takpe Yan, ko tunggu! :P

Anyway, tajuk hari ni agak susah sebab perlukan pakar ramalan. Tapi takpe, akan ku cuba untuk membuat ramalan si Pemenang World Cup. dan calon-calonnya adalah;

Argentina

Brazil

Germany

Ketiga-tiga negara ada peluang untuk menang. Tapi, aku rasa aku nak Argentina menang la kali ni. Eh, boleh pulak main nak-nak ye? Bukannya apa, sebab based on World Cup yang lepas-lepas aku rasa Argentina adalah salah satu team yang bagus tapi mungkin nasib tak berapa nak menyebelahi diorang. Last menang pun tahun 1986. Lama gila dah! Brazil pulak memang tak dinafikan sangat hebat, tapi kali ni tak payahlah kasi Brazil menang, biar Brazil dapat second. Sebab kalau Brazil masuk Final, mesti hebat. Tapi yang menang biar Argentina. Boleh?

I'm not a big fan of football, but I'll definitely watch World Cup. Sebab apa? Sebab itu kan peristiwa seantero dunia. Mana boleh missed. Kallau nak harapkan Malaysia masuk World Cup baru nak start tengok, alamatnya tak tahulah bila. So, sekian sahaja laporan suka untuk hari ini. Jika tidak berpuas hati, sila laporkan kepada pihak berwajib. Sekian!

Oh, dan jangan lupa singgah di web ini dan dapatkan P1Max untuk mendapatkan Voucher Adidas. *wink*



Jom layan Project Alpha Episode 26-28;






by,
Aimi A.Z yang tak lain tak bukan menutup entri ini dengan, " Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS"

4 comments:

sop said...

good luck..
cepat tul korang..sampai2kan jg pada sy kalau dah kuah.. huhuhu

Aimi A.Z said...

Mesti kena cepat. kalau lambat nanti terlepas. Huhuhu. Tapi, ni pun kebetulan tgh online. harap-harap dapat. :P

syura said...

saje sebok...aku pon nak argentina mng kali ni. mmg best diorg nye game..

Aimi A.Z said...

aah kan Syu. Jom same2 sokong Argentina. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin