Tuesday, June 29, 2010

Kisah Tiga Dara Pingitan Bermandi Manda

Di suatu Sabtu, kelihatan tiga dara pingitan sedang bermandi-manda di sebuah sungai rahsia. Sedang bermandi-manda tercetus suatu idea untuk membuat lompatan together-gether. Pada mulanya si Dara A berasa amat malas untuk membuat lompatan, tetapi apabila sampai di atas batu, si Dara N pula berasa malas. Apa lagi, si Dara A pun mengamuklah. Ini adalah sambungan peristiwa yang berlaku;




...dan akhirnya si Dara A yang malas tetap malas. Apa nak jadi tu oi? Ish3x... dan akibatnya si Dara A dimarahi oleh si Dara N dan si Dara W. Haih~


by,
Aimi A.Z yang mengucapkan terima kasih kepada pencerita asal, yakni Encik Tripod. Versi Encik Tripod lagi best sebenarnya tapi versi penceritaan semula ni pun bolehlah tahan, kan?

2 comments:

syura said...

haha..aku tau ayat ko tu smbil berbisik kt si Dara N..weh.kt ne ni? nk gak mndi sungai..tp kl dlm hutan sgt, ssh le plak.

Aimi A.Z said...

hahahaha. bukan aku lah tu. tu kan si Dara A. Hm, ini kat sungai rahsia Wardah. tulah, mmg nak ajak ko tapi tempat dia teruk. maksudnya kene turun bukit sikit. takut ko tergolek je. aku pun hampir tergolek. muahahaha. kalau ko nak gi nanti kite cari tempat yang senang nak g macam sungai congkak.

eh, tapi aman kasi ke? :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin