Wednesday, June 30, 2010

Maradona vs Messi

Ada pulak orang yang rajin membuat persamaan dan perbandingan mereka. dan kesimpulannya diorang memang sama. Macam bapak borek, anak rintik. Nah, tengok sendiri.


Apa-apa pun, Chaiyo3x Argentina!


by,
Aimi A.Z yang nak Argentina menang tapi tak sanggup tengok Maradona berbogel. Ish3x...

5 comments:

KuraKura said...

kihkihkih.. comel je.. tapi maradona dah nampak makin pendek sekarang..

Aimi Zubir said...

Haah, sebab dia dah makin kembang ke tepi. muahahahaha. mungkin suatu hari nnt messi pun macam tu. :P

syura said...

caiyok2 arg..tp kl arg menang, xsanggup aku nk tgk si maradona tu b**el kt tgh pdg tu..hahhaa...

Aimi Zubir said...

itulah pasal kan? takpelah, boleh tutup mate. hahahahaha

Unknown said...

aimi tutup mate ngn tangan tapi jarang2

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin