Wednesday, June 23, 2010

Stok Baru yang Mampu Dimiliki!

Mampu dimiliki tu macam merujuk kepada rumah ataupun harta, kan? Hehe. Actually, cuma nak bagitau yang ada kain-kain baru di Aimi's Fabulous Textile. Jenis kain Jacquard Korea dan harga yang sangat murah yakni RM50. Selalu sangat ada orang tanya, "Aimi, apasal kain ko mahal sangat?" Ha, ini ada kain yang mampu dimiliki sebab cuma RM50 je sepasang. Jadi, marilah kita sama-sama bershopping kain walaupun aku masih boikot taknak beli kain~

Wa..................... aku nak juga beli kain buat baju kurung. Huhu...

Saya sangat suka JK011, tapi malangnya, hati saya masih belum terubat...


Anyway, selamat bershopping!


by,
Aimi A.Z yang shoppingkan kain untuk orang je, untuk diri sendiri tengok jelah....

4 comments:

Nas said...

Mari menjadi peniaga yang berjaya! \0/

Aimi A.Z said...

Ya, mari2..... :P

syura said...

aku nk beli, umi ko nak jahit tak baju utk aku?

Aimi A.Z said...

banyak la ko. takdenye mak aku nak jahit baju. baiklah ko carik tailor lain. Hahahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin