Sunday, June 27, 2010

Surat Kepada Nuffnang

Dear Nuffnang

Hari tu saya ada baca blog Kancil Biru. Tentang bagaimana dia cuba meletakkan ads yang lain di blog nya dan status Glitteratinya ditarik dan seterusnya dia insaf dan mendapat balik status Glitteratinya. Dan saat tu saya terfikir, betapa bertuahnya saya kerana saya tidak berlaku curang dengan Nuffnang dan sekaligus mengekalkan status Glitterati. Tetapi malangnya, semalam bila saya membuka akaun Nuffnang saya, ini yang saya nampak;


Saya juga telah menjadi Ordinary and non-exclusive member. Saya telah mencari di mana silapnya dan merasakan kemungkinan kerana saya mempromote YouthSays. Tetapi, bila saya remove gadget di blog saya ini semalam pun status membership saya tetap sama. 

Wahai Nuffnang, apa yang patut saya buat lagi? Dengan cek kedua yang sedang diproses dan dengan contest yang giat berlangsung, dan dengan trafik yang sedang berlumba-lumba naik, inikah balasannya untuk saya? Bagilah balik status tu, saya janji saya tak buat dah. :P Lagipun, manalah saya tau yang YouthSays tuh tak boleh dipromote jika mempromosikan Nuffnang. Haih~

Itu jelah saya nak cakap. Saya dah kecewa bangat ni. Tak mampu nak keluarkan perkataan lagi.


Yang keciwa,
Aimi A.Z

2 comments:

haslina said...

da buat 'ticket' diruangan contact us...buatlah..
akak klu ada problem pasal NN, mmg bt ticket dan cepat jg mereka reply...

Aimi A.Z said...

belum. o, camtuh ye? ok, akan dibuat segera. thanks!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin