Sunday, July 04, 2010

Nuffnang & Status Glitterati

Setelah menulis surat kepada Nuffnang, aku mendapati bahawa status aku bertukar kepada Ordinary adalah kerana ada blog yang tidak aktif. Blog yang dimaksudkan adalah blog resipi aku. Mana nak tau itu adalah puncanya. Ingatkan sebab aku letak Youth Says kat blog ni. Jadi rupanya ada lagi sebab yang menyebabkan anda berstatus Ordinary ye wahai kawan-kawan. Setelah aku mengkaji pelbagai kemungkinan, aku mendapati adalah lebih baik aku menggantikan Nuffnang kepada something else yakni Mangga Ads. Tapi, cuma untuk blog resipi saja la. Nampak cam best je Mangga dengan blog resipi. Dua-dua pun makanan. Hahaha... Jadi, kita tengok jelah nanti yang mana lebih untung. Apa-apa hal akan aku update bila dah dapat tau mana yang untung. Sekarang ni aku mahu keluar berjalan-jalan. Jangan lupa lawat blog resipi aku ye? Chiow~


by,
Aimi A.Z yang masih sayang Nuffnang tapi nak cuba sayang Mangga Ads jugak. :P

3 comments:

Nas said...

yuuhuu..Aimi..dah dapat tak bunge?

Aimi A.Z said...

Nas. tak dapat lg. maybe hari ni. jgn riso, pape aku mesti bitau :P

Nas said...

lambatnye..huhu..sori tau,,kalau x dpt bgtau cpt2 aku anta yg lain..^_^

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin