Wednesday, July 21, 2010

Saya busy!

But, i kinda like it.

Why?

Sebab setelah sekian lama terasa macam tak ada input, sejak sekian lama tak mendesign bangunan yang baru dan sejak sekian lama asyik balik awal je ke rumah. oh, dan tak lupa sejak sekian lama asyik tidur je kat office. Tapi, tadi pun sempat tidur walaupun busy. Ish3x

Finally...... yay! Saya busy!


Tapi, mesti tak lama aku rasa seronok sebab lepas ni mesti aku complaint pasal aku busy sangat sampai tak sempat nak buat apa-apa yang patut. Haih, manusia ni memang asyik nak complaint je kan? Tambah-tambah Cik Aimi ni. Ish3x....


by,
Aimi A.Z yang memang macam ni pun. Busy pun complaint, tak busy pun complaint. Hehe~

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin