Wednesday, July 14, 2010

Seni Untuk Coklat

Hari ni selepas kerja, aku bergegas pergi mencari bahan-bahan untuk digubah menjadi hantaran. Balik rumah je terus buat supaya idea yang ada tak tercicir di tengah jalan. Dan ini adalah hasil 80% daripada hantaran sebenar;

Hantaran bertema biru


Jadi, nantikan hasil yang sebenarnya esok. *wink* Ha, berbalik kepada cerita membuat hantaran. Kebelakangan ni, ramai sangat yang tempah coklat nak siap dengan gubahan. Jadi, aku yang tak berapa nak kreatif dan tak berapa nak ada basic dalam bidang kraftangan ni, cuba juga buat dengan jayanya. Di samping tambah duit poket, bergerak jugaklah otak kanan aku ni. asyik otak kiri je yang bergerak. Hehe~ Jadi, ini jelah aktiviti aku di hari ini. Semoga customer berpuas hati. :P


by,
Aimi A.Z yang puas hati juga dengan hasil kerja sendiri dan berharap akan ada lagi projek besar-besaran seperti ni suatu hari nanti. Amin...

2 comments:

FARHANA JAMIL said...

best..best...nnt aku blajar ngan ko gubah2 ni eh.

Aimi A.Z said...

ok. buleh.. senang je kalo kene carenye. hehe

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin