Sunday, July 18, 2010

Why I hardly blog these days?

Masa aku tulis entri ini, bukan sebab yang sama kenapa aku tak kurang memblog sekarang ni. Reason yang kedua datangnya dari entri ini. Kesinambungan daripada ujian yang dijalankan, aku mengalami satu fasa dalam hidup aku. Fasa yang aku sendiri pun tak akan faham bila akan berakhir. Mungkin aku yang terbawa-bawa dan terfikir-fikir sampaikan hidup aku terpengaruh, sehinggakan emosi aku terganggu dan mungkin sehinggakan rendahnya level of confident yang sememangnya rendah ni. Mungkin juga aku ni terpengaruh dengan perubahan hormon yang diakibatkan oleh PMS. Jadi, harap perubahan emosi ini berlalu dengan cepat supaya aku menjadi seperti aku yang biasa.

...and kepada korang yang memaksa diri membaca blog post aku, aku tahu korang sangat ingin nak tau apa yang terjadi sebenarnya, tapi some things are better left unsaid, rite?


by,
Aimi A.Z yang cuba berlagak biasa walaupun hakikatnya hati sangat kacau...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin