Saturday, August 21, 2010

Aktiviti selepas terawih

Apa aktiviti korang selepas sembahyang terawih?


A. Lepak di kopitiam bersama sanak saudara sambil berbisnes.

B. Terus balik ke rumah sebab dah tak tahan pegi ke tandas.

C. Terus balik ke rumah dan terus tidur sampai sahur esok pagi.

D. Lepak bersama rakan-rakan di mamak sambil makan Mamee Sllrrrp beramai-ramai.

E. Eh, patutnya soalan ni, "Apa aktiviti korang semasa orang lain sembahyang terawih".

F. Semua pun tak betul. Aku adalah aktiviti sendiri.


Jadi, apa jawapan anda? :P

Gambar hiasan ni untuk mereka yang menjawab A.


by,
Aimi A.Z yang menjawab A, B, C, D, E, dan F yakni semua di atas. Cuma harinya adalah berlainan je. Hahahaha~

3 comments:

Zairie Husin said...

WAH.. KOPITIAM TUE :D

my recent post:
peninggalan nabi s.a.w

Ashraq Salahuddin said...

Apa aktiviti korang selepas sembahyang terawih?

G. Berfesbuk sampai lebam..hahaha

www.life-around-research.blogspot.com

Aimi A.Z said...

ha, itu pun betul jugak. berfacebook dan berblog sampai lebam. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin