Friday, August 27, 2010

Berbuka Puasa Bersama Keropok Mony

15 Ramadhan 1431H, giliran untuk berbuka bersama rakan-rakan UiTM. Kalau korang rakan UiTM aku dan korang tak berbuka dengan aku hari tu, maknanya korang adalah my different group of rakan UiTM. *ngehngeh* Btw, untuk menunjukkan semangat UiTM yang menebal dan juga semangat UiTM di hatiku, maka kami pun berbuka di Hotel UiTM. Wah, semangat UiTM sungguh kami ni, kan? :P

Hotel UiTM menyajikan hidangan bufet dengan harga RM39 sekepala. Ada diskaun untuk student tapi cuma limited to 30 orang je per day dan kerana masa kami booking tu dah ada student lain guna kuota tu, maka kami pun bayarlah dengan harga full yakni RM39. 

Banner Bufet Ramadhan 2010, Hotel UiTM


Kami ada 11 orang je. Dan kebetulan pulak kalau datang 11 orang, cuma bayar untuk 10 orang je so dah untung kat situ. Mula-mula sempai semestinya sesi beramah mesra dan berkenal-kenalan. Eh, taklah, mestilah sesi bergambar. Say cheese!

Sam, Daliah, Nai, Emi, Shikin, Najmah, Ira, Yati, Aimi A.Z & Syed
Tak dilupakan Ida sebagai photographer.


Tiba masa untuk berbuka puasa. Macam-macam lauk pauk dan menu ada. Ada Nasi Bukhara, ada nasi putih bersama lauk pauk yang banyak, ada mee jawa, ada laksa ada satay dan macam-macam lagilah. Tak termasuk lagi dessert yang pelbagai bentuk dan rupa. Dan oleh kerana aku terlalu teruja nak mengambil makanan maka, kamera pun dilupakan. Korang bayangkan jelah makanan-makanan yang ada kat situ. :P

Tuan Syed bersama makanan-makanan yang berjaya menggembirakan hati dan naluri beliau. Haha~

Tengoklah mereka itu, sangat rakus bergambar bersama makanan. Ish3x


Makanan, ok. Semuanya more than edible. Maksudnya agak sedap. Tapi ada makanan yang tak sempat makan seperti sate kerana kuantiti yang sedikit. Lain kali kena ambil siap-siap macam orang tamak supaya boleh rasa semua makanan. Haha~ tapi overall, oklah. Siap ada performance artis gitu. Cayalah!

"Peminat" siap menari bersama artis untuk mendapat album dan poster untuk ditampal di dalam bilik. *wink*


Eh, lupa pulak. Menu yang paling sedap dan menarik adalah Keropok Mony. Aku ni tak tau what the (?) is Keropok Mony. Diorang siap menyanyi bagai, tapi aku tetap tak tau, nampak sangat aku tak tengok iklan, so bila aku search kat Youtube ini yang aku jumpa maka Sila Enjoy! Oh, dan kami sangat enjoy pada malam tu. 



by,
Aimi A.Z yang lama jugaklah nak hilangkan lagu berhantu ni dari kepala otak. Ish3x...

4 comments:

hans said...

owh
aku makan yg dekat cafe fakulti hotel tu jer
yg budak2 hotcat serve
satu kepala RM18
hohoho
sedap juga

P/S : Dah 3 Kali Dah Macam Nih! Kalau Kali Ke-4 Macam Mana?

Aimi A.Z said...

Owh ye ke? tatau pulak ader bufet. ingat ala carte. Nanti bolehlah try. tapi entah bila. haha

a.k.a. apot said...

haha..keropok moony..macam tu rupenye iklan diye

Aimi A.Z said...

ha, itulah. aku pun baru tau. Ish3x

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin