Sunday, August 08, 2010

Hari ini adalah hari untuk shopping....

Bukan shopping sebarang shopping tau. Sebab hari ni hari shopping untuk stok bulan puasa. Macam-macamlah dari yang basah sampailah yang kering. Dari pasar segar hinggalah ke pasar raya. dan dalam masa bershopping tu, aku discover satu benda mengenai Mamee Sllrrrp iaitu;

Mamee Sllrrrp ada banyak perisa. dan bila aku cakap banyak, aku maksudkan banyaaaaakkkkkkkk. Seriously! Sebab kan, selama ni aku makan yang biasa-biasa jelah. All time favourite mestilah kari berapi. Tapi, turns out banyak lagi perisa yang ada. Antara perisa-perisanya adalah Ayam Sensasi, Asam Laksa Wow, Mi Rebus Pedas Gilerr (dengan dua "r" di situ), Sup Bunjuut Pedas Terer dan macam-macam lagilah. Tak terhafal pulak aku. Nampak sangat banyak sangat kan? Manakan mungkin mahu mencuba dan membeli semua dalam satu masa so aku piilih;

Kari Xtra Pedas


Jangan risau, there's always a next time untuk cuba perencah lain. Akhir kata, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kepada semua umat Islam. Semoga Ramadhan ini membawa keberkatan kepada kita semua. Amin...


by,
Aimi A.Z yang for sure akan buat satu entri khas Ramadhan nanti. Till then....

2 comments:

julie^beth said...

selamat menyambut ramadhan almubarak

Aimi A.Z said...

thanks! selamat berpuasa. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin