Tuesday, September 28, 2010

I've Made Up My Mind

Segala aktiviti akan tertangguh selama satu bulan. Aktiviti yang dimaksudkan adalah masuk segala peraduan berblogging samada Vaseline mahupun iPhone 4. Walaupun memang dah ada idea dan dah tangkap gambar untuk Vaseline dan juga sudah upload gambar untuk Vaseline seperti ini;




Reason?

Kerana saya perlu menyiapkan Encik Thesis dalam masa yang tak sampai sebulan. Kalau saya berblogging pasal Vaseline pun paling kurang saya akan dapat pergi ke party je. untuk menang? Takde harapan sebab peserta banyak yang terhebat. lagi pulak, saya tak boleh berparty dalam masa sekarang maka harus bertegas kepada diri sendiri. No is no, Aimi!

Untuk iPhone 4 pulak, reason yang hampir sama. Untuk menang, banyak masa yang harus dihabiskan which I don't have right now. Sekadar suka-suka, memang selalunya begitu tapi dalam masa sebulan sehingganya terhantarnya Encik Thesis, perkataan suka-suka dalam kamus hidup aku terpaksa dibuang. Yang ada hanyalah serius. And, I'm serius right now! Sambil buat muka serius. Takpe, takpe. Tahun depan aku beli iPhone 4 sendiri. ke, ada orang nak kasi? Hahahahaha~

Open house dan kenduri dan berjalan-jalan adalah perkara aku harus aku korbankan juga, tapi aku tak mampu tahan godaan open house terutamanya open house Farah yang ada Cheese Cake yang sedap. dan apalah sangat beberapa jam untuk kawan-kawan, ye tak Cik Farah? So, bila open house ko nye? Kenduri, insyaAllah, akan dipertimbangkan. memang lah korang kahwin sekali je seumur hidup, tapi aku pun buat Master sekali je seumur hidup. Maka nya, kalau ada aku muncul di sana, maka aku adalah kawan yang baik. Ehem!

Jadi makanya, cuma ada entri untuk pengubat stress semasa pembikinan Encik Thesis. Harap-harap berjaya lah Encik Thesis disiapkan dalam masa sebulan ni. Saya sudah penat!


by,
Aimi A.Z yang cuti kerana sakit puan hari ni. Apakah? 

5 comments:

Anonymous said...

haa...bile korg nak dtg? sabtu 2 oct takley.. then 10oct pun takley... hehehehe.. so sila pilih date! heehehe

Aimi A.Z said...

date dah dipilih, menu akan dipilih. noni, nnt kita bincang menu ye? hahahahhaha

a.k.a. apot said...

aimi, chayo2!!
(utk aku juga)
jom bermula semula
love u la en Thesis

Aimi A.Z said...

ye, love u lah Encik Thesis. Tgk, ramai gile sayang encik Thesis. hehe~

blogsyarih said...

dah pilih tu yang terbaik la yea tak.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin