Friday, September 17, 2010

Mahu Tapi Tak Mahu

Bukanlah isu kahwin ke, isu boifren ke atau segala isu-isu yang seangkatan dengannya. Tapi isu masa.

Aku mahu masa berlalu dengan pantas supaya Oktober cepat menonjolkan diri.

Tapi, dalam masa yang sama aku tak mahu Septermber berlalu kerana berlalunya September menandakan aku sudah kehabisan masa untuk berbuat sesuatu yang sangat penting.


Aku tak mahu jadi seperti Sang Arnab dan Sang Kekura yang bekejar-kejaran ke garis penamat tetapi akhirnya hanya ada satu sahaja pemenang.

*sigh*

Semoga urusanku berjalan dengan lancar sebelum September melabuhkan tirai dan seterusnya aku dapat menyambut Oktober dengan penuh perasaan gembira. InsyaAllah...


by,
Aimi A.Z yang pura-pura ada banyak masa tapi sebenarnya banyak membuang masa. Ish3x...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin