Monday, September 20, 2010

Meet the Babies

Kalau tahun lepas sibuk pasal kawan-kawan yang mahu kahwin, kali ni mereka yang berkahwin sudah melangkah ke alam yang lain yakni Parenthood. Jadi, ini adalah anak-anak mereka yang aku baru jumpa. Yang dalam perut pun ada lagi yang belum keluar. Tapi, of courselah bukan dalam perut aku kan? Haha...

Ini adalah anak Cikgu Arina kita. Baru berusia 3 bulan. Namanya aku lupa pulak. Ibu budak ni sila bitau nama anak anda. *ngehngeh*

Ini pulak kategori anak saudara kawan-kawan. Namanya anak saudara Wardah. Danish. Dari hari tu aku geramkan pipi dia and baru ni dapat jugak aku picit kuat-kuat. Pastu kena marah dengan Wardah. Haha. Sorilah Danish, Kekmi gewam!


So, kawan-kawan lain, bila pulak giliran anda? :P


by,
Aimi A.Z yang nak semua anak kawan-kawan panggil dia "Kekmi" :P No Auntie-Makcik...

5 comments:

muhammad saiful abdul wahid said...

salam,saya dah tolong click iklan nokia untuk sedari,lepas nie mintak tolong click,biasalah tolong menolong dalam kebaikan

muhammad saiful abdul wahid said...

salam,saya nie dah 3 tahun tapi belum ada rezeki lagi nak dapat anak,kalau tips tolonglah beri.kadang2 jeles jugak tengok orang ade anak nie

Aimi A.Z said...

salam, saya ni belum kahwin manelah saya tau tips2 nak dapatkan anak. oi korang yang dah kawin, tolonglah bro kita sorang ni. :P anyway, encik saiful, insyaALLAH ada rezeki nanti. Yang penting usaha & doa.

ily♥ said...

kekmi ade bakat dukung bby...ngeee~

Aimi A.Z said...

owh, time kasih la puan ili. :p itupun baby org. baby sendiri entah bila. haha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin