Sunday, October 10, 2010

Gambar Majlis Pernikahan Sheikh Muszaphar

10.10.10. Tak ada apa pun yang istimewa hari ni kecualilah majlis pernikahan dan persandingan angkasawan negara ni. Memandangkan peristiwa ni berlangsung di Putrajaya, aku sebagai seorang warga Putrajaya mau je rasanya terhegeh-hegeh mengintai majlis yang penuh gilang gemilang ni. Tapi nasib jugak tak pergi sebab bila baca status Facebook Saiful Nang yang berbunyi;


Terbayang-bayang betapa ramainya orang kat sana sampailah tengok gambar pernikahan diorang kat Gua.com.my. Baru tau kenapa boleh ada yang jatuh kolam. Ish3x... Tak percaya korang tengok sendiri gambar ni;



Gilalah ramai orang. Nasib aku tak pergi. Phew~ Jadi, tak sabar mau tengok Siaran langsung persandingan diorang kat PICC. Aku nak melawat-lawat sekeliling PICC tadi manalah tau boleh jumpa angkasawan negara lain pulak, tapi mendapat tentangan hebat dari semua pihak. Jadi, duduk jelah rumah diam-diam. Hehe~


 Ramai tak hati-hati yang kecewa?


Antara banyak, banyak gambar, gambar ni paling aku suka. Pembawa dulang adalah Lelaki-lelaki ini yang berbaju melayu hitam. *wink*


Oh, lupe pula nak cakap. Gubahan hantaran sangan gorgeous. *jeles*

Jadi, silalah melawat Gua untuk gambar-gambar lain dan melawat Saiful Nang untuk update mengenai majlis (kalau ada)



by,
Aimi A.Z yang dah tau apa aktiviti di malam hari: Tengok TV3. Yay!

2 comments:

Anonymous said...

tak best pun!! :P

Aimi A.Z said...

Hahahaha. oklah tu. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin