Monday, November 01, 2010

It's Official!

Saya telah berjaya menghantar surat resign walaupun tak diterima dengan seikhlas hati oleh Enchek Bos. Maka, saya akan memulakan kerjaya baru setelah genap 3 tahun saya bergelar Structural Engineer di company sekarang. dan sangat berharap ini adalah yang terbaik untuk saya.

...dan terima kasih kerana memberikan pendapat dan nasihat. Segala pendapat dan nasihat anda sangat saya hargai. Thanks guys!


by,
Aimi A.Z yang mencuba nasib di negeri hujan emas, tetapi tetap akan kembali ke negeri hujan batu sekerap yang mungkin. Hehe~

4 comments:

Nas said...

Aimi..akan ade bende yang tak memuaskan hati ko nanti dekat sana..Ingat..mesti ada..Tapi...ketepikan semua tu..Just cuba ingatkan sekecil-kecil kebaikan and hikmah yang ko tengah dapat n lalui dekat sana nanti..Benda tu akan buatkan ko hepi.. ^_^

All da best!! Ehh...Master ko dah abeh la ni eh? Bestnyeeeee

PUANSTOBERI said...

Good.. Kak Reen doakan yg bebaik je utk Aimi. Moga ini keputusan terbaik yg diambil dan kalo ada jadi apa2 yg tak kena kat sana, jgn putus asa.. anggap je cabaran.
Ok..gud luck. Nati kalo kak reen gi sana, leh la bawak akak jalan2. Huhu :P

Aimi A.Z said...

Nas.
ya. Thanks 4 the advice!

btw, Master aku belum habis lagi. presentation belum lagi. huhu. wish me luck!

Aimi A.Z said...

Kak Reen.
Thanks! Aimi ingat tu. :P Ha, meh jom pakat ramai-ramai g jalan kat Sibu. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin