Tuesday, November 09, 2010

Kadang-kadang Sengaja Jadi Jahat....

Untuk apa lagi kalo bukan untuk menghiburkan hati sendiri. Walaupun tau, tak baik jadi jahat, tapi.............. best la sebenarnya jadi jahat. Serius!

Jahat dalam erti kata berbuat jahat terhadap manusia yang lain. Bukanlah jahat yang melanggar hukum syarak mahupun peraturan dan undang-undang. Jahat dalam erti kata nakal.

Tapi, untuk orang yang terkena, mestilah hati terasa sakit. Mestilah terasa mahu cepat-cepat aku nyah dari hidup korang. Takpelah kawan, the time will come. Suatu hari nanti, saya akan pergi juga.

Sementara saya masih ada, terima jelah kejahatan saya. dan untuk anda, janganlah terlalu ego, kerana ego itu lagi jahat dari saya.

Tak percaya?

Percayalah, sebab saya selalunya betul.


by,
Aimi A.Z yang kadang-kadang tak dapat membendung perasaan jahat. *ngehngeh*

2 comments:

syura said...

yep..aku suke jgk jd jahat kt opis ni.haha...tp nape tibe2 entry ko cmni?

Aimi A.Z said...

sura.
mestilah seba aku baru lepas buat jahat. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin