Tuesday, November 23, 2010

Penting ke untuk wish "Happy Birthday"?

Being me, "Happy Birthday" seems to be the hardest word. Aku pun tak tau kenapa tapi aku ni sangatlah susah nak wish "Happy Birthday", tapi itulah aku. Orang selalu ingat yang aku tak wish birthday sebab aku tak ingat tarikh keramat diorang tu, tapi sebenarnya tak.

Sebab sebenar adalah kerana aku memang taknak wish

Serius.

Tapi of course lah kalau mak bapak dan adik beradik tu dah WAJIB wish kalau tidak jadi kes anak derhaka pulak kan?

Btw, setakat nak ingat tarikh, aku memang tak ada masalah. Aku boleh hafal setiap tarikh tanpa perlukan Facebook Notification or birthday reminder. Semua ada dalam otak, but again, I just don't wish "Happy Birthday".

9 Dec. 15 May. 27 Sep. 23 Oct. 6 Aug. 18 May. 4 Apr. 22 Jan. 4 Aug. 30 Jul. 12 Feb. 23 Dec. 5 Mac. 10 Jan. 26 Sep. 25 Sep. 29 Feb. 30 Oct. 13 Mac. 28 Sep. 7 Oct. 3 Oct. 1 Nov. Even 27 Dec ada lagi dalam ingatan aku ni. 

Jadi, kenapa pulak aku nak lupakan hari ni, yakni 23 Nov 2010?




Kepada si Sweet 26, aku tak tau kenapa, tapi tiba-tiba aku nak wish Happy Birthday. Bukan semua orang dapat wishes daripada aku ni, maknanya kau cukup bertuah sebagaimana bertuahnya kau lahir pada 23 Nov, 26 tahun yang lepas. Semoga apa yang kau rancangkan dalam hidup berjaya dan semoga kau dapat yang terbaik dalam hidup kau. *wink*


by,
Aimi A.Z yang banyak lagi tarikh dalam kepala ni, tapi nanti terbocor pulak rahsia, siapa dan kenapa. Jadi itu adalah tarikh-tarik yang dah di filter. Maaf ye kalau tarikh keramat anda tak tersenarai. *sengih*

6 comments:

.pelangi. said...

haha.kena la wish kot..
tanda kita ingat kat org tu..
nnt kecik pulak ati dyorang.
haaaa xtau xtau :D

Aimi A.Z said...

haha. takpe. biar je org tatau kite ingat die. kite sendiri tau sudah. hehe~

khadijah.saiful said...
This comment has been removed by the author.
khadijah.saiful said...

hoi!
siot ko wei.

aku tetap tak percaya kalo kita tak wish bday org tuh kita tak syg org tuh. sbb aku tau ko syg aku haha

bkn ego.tapi kita ada cara berkasih syg kan aimi hehe

btw.thx!

haffizmohdnoor said...

tak suke wish same lah cam Apis hehe

follow your blog dtg lah ke blog saye yep
http://haffizmohdnoor.blogspot.com/

Aimi A.Z said...

kd.
bagus, kodah cukup memahami aku. eh, jangan la cakap aku sayang ko, nanti noni-fiza-farah-wardah jeles dan dengki. muahahahaha

apis.
lelaki memang camtuh, tapi pompuan tak selalu camnih. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin