Friday, December 17, 2010

Semalam Adalah Harinya

(update) Cik Tunangan Orang memaksa aku menukar gambar yang aku pos sebelum ini kerana alasannya dia nampak gemuk di dalam gambar sebelum ini. Sebagai kawan yang baik, saya menurut perintah. dan gambar itu adalah gambar yang tercantik yang dicurik dari Profile Picture Cik Tunangan Orang. Sekian!


Apakah yang berlaku semalam? Hari yang sangat penting buat seorang kawan. Siapakah kawan yang dimaksudkan dan apakah event yang berlaku? Sila teka berdasarkan gambar di bawah;


Hint: Kerusi, Lampu, Bunga, Oren.


Hint: Kawan, Baju Kurung, Gembira, Oren.

Hint: Make-up, Baju Putih, Seorang, Oren.


Ha, tekalah sendiri. Kalau betul meneka, sila kasi hadiah kepada diri sendiri. Saya tidak bertanggungjawab di atas jawapan-jawapan yang betul mahupun jawapan-jawapan yang salah. Semua jawapan adalah di atas tanggungjawab anda sendiri, dan tujuan saya adalah untuk membocorkan SEDIKIT sahaja rahsia.


Sekian.


by,
Aimi A.Z yang sangat yakin semua orang dapat meneka denggan betul. Tahniah!

3 comments:

Nas said...

wardah tahniah!

aliaaroslan said...

cantikssss!

you all segeng memang nampak ngam gila..

Aimi A.Z said...

Alia.
Nampak eh kitorang ngam? Hehehehe~

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin