Friday, January 21, 2011

30 Things in 30 Days Blog Challenge

Kecoh gila bila Cik Epal yang femes tu buat entri tentang 30 things in 30 days blog challenge ni. Bila saya membuat sedikit kajian, rupanya hal ini telah tersebar seawal 2009 lagi, cuma antara tau ataupun tak je. As for me, saya pun baru tau dan merasakan yang idea ini sangat bernas sekali especially kepada mereka yang sering kekeringan idea ataupun untuk mereka yang don't know what to write. Kira ini sebagai guideline kepada bloggers lah. Anyway, here are the list.

Day 1 : Your Favorite Song

Day 2 : Your Favorite Movie

Day 3 : Your Idea for Perfect First Date

Day 4 : Your Favorite Photograph of Your Best Friend

Day 5 : A Picture of Something You Want To Do Before You Die

Day 6 : A Photo of an Animal You'd Love to keep as a Pet

Day 7 : Your Dream Wedding

Day 8 : A Song That Match Your Mood

Day 9 : A Photo of the Item You Last Purchased

Day 10 : A Photo of Your Favourite Place to Eat

Day 11 : What's In Your Make Up Bag?

Day 12 : Your Current Relationship, If Single Discuss How Single Life Is

Day 13 : A Picture of Your Favourite Band or Artist

Day 14 : A TV Show That You're currently Addicted To

Day 15 : Something That You Don't Leave the House Without

Day 16 : A Picture Of Someone Who Inspires You

Day 17 : How You Hope Your Future Will Be

Day 18 : 5 Things That Irritate Me about Opposite/ Same Sex

Day 19 : A Picture of Something You Want To Do Before You Die

Day 20 : The Meaning behind Your Blog Name

Day 21 : A Photo of Something That Makes You Happy

Day 22 : A Letter to Someone Who Hurt You Recently

Day 23 : 15 Facts about You

Day 24 : A Photo of Something That Means A Lot To You

Day 25 : Who Are You ?

Day 26 : A Photo of Somewhere You Want To Go

Day 27 : What Kind Of Person Attracts You?

Day 28 : In This Past Month, What Have You Learn?

Day 29 : Something That You Could Never Get Tired Of Doing

Day 30 : A Photograph of Yourself Today &Amp; Three Good Things That Happened In the Past 30 Days.


Persoalannya, adakah saya mampu mengupdate blog setiap hari selama 30 hari? Sama-sama kita nantikan. Haha~ Entri pasal Sipadan pun masih berhutang ada hati nak tulis tentang 30 perkara lain? Ish3x...


by,
Aimi A.Z yang rasa nak mula dari tajuk yang disukai dulu, boleh? Haha~

6 comments:

.nina.z. said...

aimi, aku nak try aahh :)
bleh??
30 hari yang harus konsisten :)
mengikut turutan :)

JUNKO-EL-HIDA said...

kalo kte nie blogger tegar mngkin boleh..setiap bln kita dah setting per nk publish dlm setiap hari..huhuhu..

a.k.a. apot said...

Terlalu berat utk aku. Dah cam homework..huhu..tp aku sapot ko x sabar nk baca.

PUANSTOBERI said...

bes gak eh. nak buat lah. teheheheheh

Aimi A.Z said...

Zareena,
Try ar. tapi aku malas la ikut turutan. haha~

Pedot,
yup, nilah masa nak membuktikan ketegaran kita sebagai blogger.

Najmah,
terlalu berat untuk aku gak. tgklah kalo rajin. *wink*

kak reen,
silalah buat. :P

katy comel ^_^ said...

aku pernah buat mende nie dekat tumblr.

siap buat schedule entry lagi last2 aku give up sebab tak kuase mak nonnnn haha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin