Thursday, January 27, 2011

Air Asia di Hati Saya!

Kenapa Air Asia ada di hati saya?

Kerana di suatu hari yang hening, di mana saya tidak mengharapkan apa-apa dari Air Asia, datanglah 8 email daripada "noreplyvouchers" meminta saya untuk claim voucher daripada Air Asia. Tidak sedetik pun terlintas tentang penipuan di Internet lantas saya terus mengclaimed voucher yang dimaksudkan. dan hasilnya 7 voucher yang berharga RM200 setiap satunya telah berjaya saya claimed dan it really made my day even though satu voucher telah terburn hasil daripada ceteknya pengetahuan untuk mengclaimed voucher. Apa pun RM1400, diulangi RM1400 voucher telah menjadi milik saya. Yay~


Email yang saya terima dari "noreplyvouchers"


Bagaimana untuk mendapatkan voucher Air Asia?

Soalan itu, tidak mampu saya jawab. Mungkin soalan itu boleh ditanyakan terus kepada Air Asia mahupun Tony Fernandes. Persoalan samada ianya dipilih secara rawak ataupun tidak, saya pun tak tahu jawapannya. Yang pastinya saya takde pun menyertai apa-apa pertandingan untuk mendapatkan voucher. Mungkin sebbab saya ni customer tetap Air Asia makanya Air Asia dengan baik hati dan suka relanya menghadiahkan saya dengan bukan satu, tetapi lapan voucher Air Asia. Ataupun mungkin juga Air Asia memang menyuruh saya balik tiap-tiap bulan melawat kaum keluarga di kampung. Hehe~


 Mungkin sebab saya asyik beli tiket dari Air Asia itulah sebabnya Air Asia bermurah hati


Jadi, sekarang ini tiadalah lain kerja saya dari merancang bila saya mahu pulang ke kampung halaman. Kepada kawan-kawan yang dikasihi, inilah masa yang sesuai untuk anda mengajak saya ke majlis kahwin anda kerana saya pastinya dengan sukarelanya membeli tiket menggunakan vouchers yang saya ada. Kepada Za, Syed & Yati, Fiza & Pokcek, don't worry. Korang punya wedding dah aku beli tiket. InsyaAllah ada rezeki, akan aku sampai ke kenduri korang. *wink*


Kepada anda semua, Sign Up lah dengan Air Asia. Mana tau ada rezeki korang dapat macam aku. Jangan jadi macam housemate aku sekarang yang balik tiap-tiap minggu guna Air Asia tapi tidak pernah mendaftar dengan Air Asia. Jadi merasa sangat menyesal kerana tidak mendaftar Air Asia.


Kepada Air Asia, I you-lah!



by,
Aimi A.Z yang telah berjaya meredeem satu voucher untuk pulang ke kampung halaman...

2 comments:

katy comel ^_^ said...

booking satu untuk aku ikut ko balik sibu hehe

Aimi A.Z said...

siapakah katy comel? adakah kd saiful yang aku kenali itu? sejak bila pulak ko mengaku ko comel ni? hahahaha. bila nnak g sibu?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin