Tuesday, February 01, 2011

Bila Orang Cina Beraya, Saya Akan...?


  1. Menghormati perayaan mereka lantas pulang bercuti ke kampung halaman untuk berjumpa dengan kaum keluarga yang sudah lama tidak ketemu. Eh, lama ke? Lantas berBBQ sebab itu adalah acara rasmi keluarga kami, bila semua ahli rumah berada di rumah.


      

  2. Saya juga akan menghadiri kenduri kahwin rakan se-UiTM iaitu; Siti Zanariah di Terengganu. Dari jauh aku datang merentas 3 buah negeri untuk ke wedding ko, kalau ko tak terharu lagi, aku tak tau lah. Haha~ Btw, sorry Za aku curi gambar dari FB ko. Hee~

  3.  
  4. Saya juga mahu mengepow orang di bawah ini kerana beliau telah mendapat angpow yang sangaaat masyuk untuk CNY ini. Tak kira bagaimana caranya, saya mahu juga mengepow anda. Jadi, sila simpan sedikit angpow untuk dipow oleh saya.


 


Itu jelah aktiviti aku bila orang Cina beraya. Diharapkan plan aku berjalan dengan lancarnya. Terutamanya plan yang No. 3. Eh, plan yang No. 1 dan No. 2 pun diharapkan berjaya jugak. Semualah diharap berjaya. :P


by,
Aimi A.Z yang menggunakan Microsoft Word untuk membuat entri ini...

1 comment:

JUNKO-EL-HIDA said...

Samalah ngan aku..aku akan taip kan dulu kt MW pastue baru paste kt blog post..huhuhu..Mudah edit dan senang diuruskan..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin