Saturday, February 26, 2011

Hikarimoji Lights Graffiiti

Bila tiba-tiba ter"tengok" Majalah Tiga di malam minggu sambil berbroadband, dapatlah info yang sangat menarik tentang Hikarimoji Lights Graffiti. Gila kagum dengan diorang ni terus terasa mahu share dengan korang yang tak tengok Majalah 3. Aku tau korang tak tengok Majalah 3 kan? Hehe~

Graffiti.

Mesti semua orang tau kan? Tapi kalau Lights + Graffiti + Photography? Itulah Hikarimoji Lights Graffiti. Sila tengok gambar yang mengkagumkan di bawah. dan ya, pencahayaan itu adalah ilusi semata-mata.





Kagum kan, kan? Kalau korang tak kagum pun, aku sangatlaaaaaaaaah kagum. Semua gambar ni aku curi dari Facebook Fanpage diorang. Kalau still tak puas lagi, boleh pergi kat blog diorang untuk gambar lagi. Sangat kreatif dan sangat sabar dalam menjayakan misi diorang. Bravo weh. Korang memang cool dan superb dan kreatif. Sama kreatif macam kitorang,


Yelah, yelah. Korang lagi kreatif lah, tapi kitorang pun dah hampir kreatif, kan? Kan? Takpelah, raya tahun ni kitorang cuba lagi dengan gaya yang lebih menarik, dan kamera yang lebih canggih. Tungguuuuuuuu....


by,
Aimi A.Z yang taknak kalah jugak dengan Hikarimoji Lights Graffiti walaupun hakikatnya semorang pun tau...

2 comments:

akubiomed said...

Salam perkenalan. Saya berjaya dengan percubaan pertama menghasilkan Light Graffiti dengan hanya mengunakan kamera digital kompak Panasonic Lumix.

Boleh lihat hasil kerja Light Graffiti pertama saya di blog saya.

Aimi A.Z said...

Akubiomed,
Syabas! teruskan usaha guna teknik lain pulak. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin