Saturday, February 26, 2011

Review | Iman Hijaabi

Sebenarnya aku ni malas nak review blog orang ni, tapi diminta oleh tuan punya blog untuk memperbaiki blognya maka aku turutkan jugak. *wink*




Iman, ni komen-komen aku tentang blog ko. Jangan salahkan aku sebab jujur sangat tau, ko yang nak tau sangat, aku bitaulah. Hehe~

  1. Banyak sangat benda nak ditengok dan diklik. Banyak link. Urgh! I don't like it.
  2. Banyak column. Column kedua tu aku rasa tak perlu pun. Macam menyemak dan menyibuk je. Huhu~
  3. Gambar tudung-tudung tu kecik sangat. Tak puas I nak tengok. Even though gambar boleh dibesarkan, but then I have to klik all those pictures. So, macam comment No. 1, I don't like it.
  4. You Tube's video yang AutoPlay really annoys me. Shut up lah weh. I don't want to know how to wear it, I just want to buy it! Tambah-tambah dengan broadband connection yang macam hampeh lagilah melambatkan keseluruhan proses.
Itulah komen-komen yang sangat pedas daripada aku. But still, itu adalah apa yang aku rasa. Mungkin aku yang tak pandai macam mana cara sebenarnya untuk membaca blog ko. Btw, your shawl collection sangat gorgeous. So, keep up the good work!


P/S: Lepas baca comment aku ni mesti ko dah tak rasa I'm the best kan? Hehe~



by,
Aimi A.Z yang nilah sebabnya tak suka nak comment ni, sebab nanti tak reti nak tapis...

4 comments:

JUNKO-EL-HIDA said...

Hahahaha..Classmate kte weh!..hihihi..Emm gud Aimi sama2 majukan kwn2..Cayok!..Entri aku psl website iman akan keudara minggu depan..Aku dah bagitahu Iman..Tup2 bkak blog ko dah update..hahahaha..Xpa2..Janji kte support kwn2 kan..

Iman Hijaabi said...

but you're still the best... :)
aku pun rs it should be more user-friendly!

but aimi's followers, regardless if u think the same about my blog's physical, aimi said my shawls are gorgeous... hope you'll pay a visit still..

thanks again aimi! ;D

Aimi A.Z said...

hahahaha~ sorilah kacau line ko. tapi aku komen atas dasar customer-yang-nak-membeli. hehe~ ye, support kawan itu penting. :P

Aimi A.Z said...

yup, "aimi's follower", g lah melawat2 iman hijaabi. mung akan terbekenan 2,3. takkan menyesal nye. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin