Wednesday, February 23, 2011

Suatu Masa Dulu


Suatu masa dulu,
Status kami adalah sama.

Kini,
Ada antara kami sudah berkahwin,
Ada juga yang bakal berkahwin,
dan selebihnya masih terumbang ambing.

Diharapkan ada sinar harapan,
untuk kami semua berbahagia di dunia dan di akhirat.

Yang pastinya,
Dulu dan kini adalah berbeza.


Aimi A.Z

7 comments:

nOniE said...

aimi,aku sama macam noni yang dlu...ahakz

katy comel ^_^ said...

ko emo nie nape ye?
rindu ke?
hehe

syura said...

amin..smoga kita semua bahagia di dunia dan akhirat..yg sudah berkahwin sentiase mendoakan rakan2 yg lain agar ditemukan jodoh yang baik. jom setup reunion kecil2an.

syura said...

lupe nak tmbah..ni GOMAK ni..hahaha...

Aimi A.Z said...

noni,
ye ke same? ada yang lainlah. cuba teka apa. :P

Aimi A.Z said...

katy (comel ke?),
mane der rindu, aku emo tgk gambar ni. ko tatu apa yang jd di mase ni. haha~

Aimi A.Z said...

syura,
terima kasih lah ye? poyo je nak reunion kecil2an. macamlah lame sangat tak jumpe. :P

weh syu, sepatutnya KAMOG lah. ko nih, ade ke patut. eh, dah edit pun still KAMOG kan? malas layan~

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin