Thursday, March 31, 2011

Bila Blog Sudah Bersawang...

...mulalah mendapat complaint dari pengunjung tetap ini blog. What to do? It's not that my life became UNcolourful, but I'm sooooooooo busy with my "colourful" life lately. Jadi kepada anda semua, saya nak bagitau; yang saya masih hidup sihat sejahtera di bumi Sibu dan jangan risaukan saya. Saya tak ada masalah apa pun. Just assume yang no news is good news. I'll update dalam masa yang terdekat. Promise!


...and saya memang BELUM bersara dari Twitter. Cuma kekadang nak bertwit pun tiada masa. *Apalah yang Aimi tu busy sangat?* Ha, Aimi tu busy sebab, dia dah ada boifren! *blush*


Introducing, Aimi's boifren


Itulah boifren saya. Ramai yang cakap muka dia macam Hans Issac. Tapi, saya rasa sikit pun tak sama. Mana nak sama kalau Hans Issac lagi hensem dari boifren saya. Boifren saya tak sehensem tulah. Kalau dia hensem macam Hans Issac, alamatnya ramai lah yang berkenan. Tidakk!

Jadi kepada anda semua, doakan kebahagiaan kami walaupun tinggi kami sangat berbeza. *wink* dan fahamilah keadaan saya yang busy.


by,
Aimi A.Z yang harap semua orang faham sebab apa blog bersawang dengan explaination yang diberi...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin