Tuesday, May 03, 2011

Kisah Si Lelaki dan Si Perempuan

Tahun 2002
Si Lelaki menelefon aku meluahkan isi hatinya terhadap Si Perempuan. Setelah memberikan pendapat yang agak bernas, Si Lelaki pun memberanikan diri menawan hati Si Perempuan.


Tahun 2011
Setelah mengharungi segala macam dugaan dan cabaran, mereka pun akhirnya diijabkabulkan. dan aku merasa sangat berbangga kerana menjadi sebahagiaan daripada kisah mereka dari saat bermula sehinggalah ke akhirnya.


Nikah time!

Sanding time!

Makan beradab


Jadi, kepada Si Lelaki dan Si Perempuan, semoga berbahagia ke akhir hayat. Semoga cepat menimang anak, dan semoga mendoakan aku cepat ketemu jodoh. *tiba-tiba* dan kepada kawan-kawan yang lain, cepat kawen weh. Tinggal kita je nih tak kawen lagi, ini tidak adil!

Kecuali pasangan pengantin baru dan Syura si pengantin lama (berbaju hitam), tinggal kami berlima je belum berkawen. Anyone interested? Haha


Kita tunggu giliran siapa pulak lepas ni. *wink*


by,
Aimi A.Z yang gembira sebab sorang demi sorang kawan dah kawen, tapi sedih bila teringat diri yang tak kawen-kawen. Jadi Aimi, sila bertemu jodoh dengan segera!

4 comments:

nOniE said...

aimi,ko tertinggal katie...

Aimi A.Z said...

aku tak lupe, tapi KT takde dalam gambar, so tulah aku tak sebut name dia. sori KT. Haha~

syura said...

aimi,ko tetinggal lg satu citer thn 2011. "dan aimi jgk telah menjadi wedding planner sekejap si pengantin"..tahniah kpd aimi. korg carik jodoh jauh2 sket,irsalina nk jenjalan lagik.:)

fiza said...

si perempuan mengucapkan terima kasih pada aimi sebab bantu tunjukkan jalan pada si lelaki..haha..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin