Tuesday, June 28, 2011

Bangkok | City of Life

Just got back from Bangkok. Main activities in Bangkok adalah shopping, shopping, dan shoppppppingggggg! Jadi, tak banyak untuk diceritakan sebab ceritanya adalah sama. But anyway, saya akan cari masa di sebalik jadual saya yang ketat ini untuk menceritakan tentang Bangkok dan tempat-tempat menarik di sana. In the meanwhile, tataplah gambar saya di tengah-tengah kota Bangkok untuk melepaskan kerinduan anda semua terhadap saya. *sila muntah beramai-ramai*



by,
Aimi A.Z yang perlu meneruskan perjalanan ke Jakarta pulak tiga hari lagi *pengsan*

6 comments:

Anonymous said...

saya benci awak.. rasa nak baling ngan telor..

hoiiii mana aci asyik bercuti je ni!! ni keje ke tak keje ni??

-KuraKura-

Aimi A.Z said...

Puan Kura-kura,
saya kan ada misi sebulan satu tempat, maka saya perlulah melaksanakan misi tu dengan jayanya. =) jangan jeles2, jom join g same2.

Anonymous said...

tapiiii ni dah macam dalam sebulan bertempat-tempat dah..

mana mampu.. nanti makan cacing goreng kicap tiap hari.. hehehe


-KuraKura

ily♥ said...

Beshnye aimi gi jalan2..Jeles..Hnnsss..hnsss..

Aimi A.Z said...

eh, mane der sebulan bertempat2 lah. ni selang seminggu sebab tersilap tgk tarikh. adoi. =)

cacing goreng kicap macam sedap je. Haha~ itulah, duit dah berkurang, simpanan langsung hilang. habislah! lepas ni operasi berjimat cermat selama berbulan2.

Aimi A.Z said...

ili,
janganlah jeles. lepas berpantang ko g honeymoon kali ke berapa tah ye? *wink*

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin