Friday, October 07, 2011

Frustrated Friday | Kecewa

Actually, saya nak buat entry bertajuk Forgiveness Friday, untuk mengingatkan diri sendiri untuk maaf memaafkan di hari Jumaat tambahan pula dengan peristiwa semalam


Tiba-tiba benda ni jadi.


Saya sangat frust!


Kenapa kau nak apa yang aku nak? Aku takdelah naaaaaak sangat, tapi kau tak payahlah nak sibuk.


Hari tu kau tak kisah pun, kenapa tiba-tiba hari ni kau kisah?


Hari tu kau tak mengaku pun itu kau punya, apasal hari ni kau nak mengaku pulak?


Hari tu kau pandang sebelah mata pun tak, siap tanya aku lagi apa kelebihan yang aku sukakan sangat. dan bila aku dah menyatakan dalil-dalilnya tiba-tiba kau pun terus merasa suka.


Tolonglah jangan kacau aku. Banyak lagi yang lain, yang kau boleh pilih.


Tapi, kalau kau nak jugak, amik jelah. Tak kuasa aku nak layan.


Aku percaya dengan takdir Allah.



by,
Aimi A.Z yang percaya, setiap yang berlaku ada sebab musababnya. Tapi kadangkala, susah nak pujuk diri untuk bersabar...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin