Thursday, October 06, 2011

Totally Truthful Thursday | Aku Benci Kau!

Hari ni saya nak bercakap benar, tiada yang benar selain yang benar.


Saya paling benci dengan orang yang sebegitu. Orang yang sangat BODOH yang suka melepaskan kemarahan sesuka hati.Tanpa mengira perasaan orang lain dan tanpa mengira sesiapa.


Hoi manusia! Apa yang kau nak kecohkan? Kau cuma bekerja keras DUA hari dalam sebulan and yet kau tension gila babi mengalahkan orang yang bekerja keras hari-hari. Itu pun kau nak mengamuk macam orang gila macam lah kau sorang je yang tengah busy.


Apa pun masalah kau, tak payahlah nak lepaskan yang orang lain. Kau tak rasa malu ke mengamuk macam orang gila macam tu? Kau tak kisah ke apa pandangan orang terhadap kau, apa persepsi orang terhadap kau?


Oops! Kau manalah kisah benda-benda macam tu, sebab kau kan seorang yang BODOH!


Kesimpulannya, aku memang tak puas hati dengan kau. Dan aku tak tau macam mana caranya untuk menghilangkan perasaan itu.


Aku doakan semoga kau berjaya mencari kerja baru supaya aku tak payah lagi memujuk diri aku supaya membuang perasaan benci terhadap kau. Aku just tak tau sampai bila aku dapat bersabar dengan kau.



Yang benar,
Aimi A.Z 

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin