Sunday, November 27, 2011

Hati Hancur dan Remuk


HTC saya baru beli tak sampai tiga bulan, menggunakan duit gaji saya, tiba-tiba menyelam ke dalam air. Mestilah hati saya berasa hancur dan remuk.


Macam mana saya nak bangun Suboh setiap pagi tanpa alarm clock?



Macam mana saya nak tau bila saya punya next period tanpa My Days?



Macam mana saya nak tau lagu apa yang sedang dimainkan kat radio tanpa SoundHound?



Macam mana saya nak bercucuk tanam tanpa The Smurfs' Village?



Macam mana saya nak tengok to-buy-list saya kalau takde ColorNote?



Macam mana saya nak convert unit tanpa Convert Pad?



Macam mana saya nak berwhatsapp dengan geng-geng saya bila-bila yang saya nak?



Macam mana saya nak tau waktu solat bila tak ada My Solat?



Macam mana saya nak mengadu bila saya tension dengan orang sekeliling saya bila tak ada Twitter?




dan macam mana pulak saya nak check-in dan update status tanpa Facebook?




Cuba cakap dengan saya, hati siapa yang tak hancur dan kecewa kalau macam ni?




by,
Aimi A.Z yang keciwa mengalahkan orang putus cinta...
(Image: Googled)

5 comments:

belogkiter said...

serius kecewa.. beli bari eh

Nas said...

baru ingat nak beli..adui mi..series kecewa!

farhan said...

byk btul kegunaannya tu...beli baru sudahnya

mugiwara said...

high fertility, ovulation, took pill....err....had sex?






hahahahaha~

Aimi A.Z said...

Hoi mugiwara,

itu yang ko tgk? ish3x

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin