Friday, December 16, 2011

Rose Buds


Ever since terpandang Shazwani Hamid's rose buds, hati saya sudah jatuh cinta. Tapi, being me yang kedekut, mestilah tak sanggup nak mengeluarkan duit sebanyak tu untuk membeli rose buds walaupun mereka sangaaaaaaat comel.


Tapi, di suatu hari yang hening (aiceh!) saya telah jumpa mereka yang comel ini; seperti gambar di atas, dengan harga yang saya mahukan. Apa lagi? Peluang jangan dilepaskan. =) 


Lepas ni saya nak beli banyaaaaaaak lagi. 


Tungguuuuuuuuu~



by,
Aimi A.Z yang nak buat Rose Buds collection. Wee~

6 comments:

syahida said...

nk jgak!!

kakak kesayangan said...

nak nak!!!!

Aimi A.Z said...

Kakak kesayangan tu kakak kesayangan saya ke? hahahahaha. Nak ke? Aiyok! Sibuk je. Hahahaha~

Eikyn said...

sy juga jumpa kt GMplaza klang..8 pin rm10! banyak warna n pilihan...borong!

Aimi A.Z said...

Betul ke ikin. itu dah murah gile. saiz besar mana? yang ni besar, dalam 3 inci. kalau 3 inci harga 10/8pcs murah gileeeeeeeer weh!

Eikyn said...

saiz dia xbesor gabak mcm syazwanihamid punya tu...comel sikit...half drp saiz tu rasenya...bolehla tuk letak kt tudung, blazer @ baju...banyak color...g la beli... :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin