Saturday, January 28, 2012

Berhujung Minggu di Sibu

Selain duduk di rumah dan menikmati hujung minggu, boleh jugak pergi menikmati keindahan bandar Sibu yang memang indah lah. Paling ketara adalah awan Sibu. Memang lebih cantik daripada awan di Kuala Lumpur. Mungkin jugak sebab kat KL susah nak nampak awan sebab banyak sangat bangunan tinggi, kat Sibu ni paling tinggi pun Sanyan Plaza jelah. ;-)




Aktiviti lainnya adalah melakukan aktiviti menggedik. Aktiviti menggedik contohnye macam ber'manicure' dan ber'pedicure' ataupun bermassage di Siam Thai Spa. Memang aktiviti menggedik pon sebab takde keperluan pon nak buat semua tu. Tapi menggedik jugak nak buat. Hehe







Apa pun, berweekend di Sibu sekali sekala taklah membosankan sangat. Terutamanya bila anda akan membosankan orang lain bila anda berada di tempat yang tak sepatutnya. :-)



Renung-renungkan dan selamat beramal.




by,
Aimi Az yang sedang berblogging sambil diurut...

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin